ورود ثبت نام سبد خرید

نشر مصدق

معرفی کتاب حقیقت(وریتی) اثر «کالین هوور» جدیدترین کتاب نشر مصدق

کتاب حقیقت نوشته کالین هوور، ماجرای عاشقانه‌ای دارد اما چاشنی‌ معما و قتل نیز به آن اضافه شده است. شخصیت اصلی داستان، لوون اشلی نام دارد؛ لوون نویسنده‌ی جوانی است که با مردی به نام جرمی آشنا می‌شود و جرمی با ورود خود به زندگی لوون، او را به سوی اسرار پیچیده و خونینِ خود و همسرش می‌کشاند.این کتاب به کوشش انتشارات مصدق به چاپ رسیده است.

خلاصه‌ای از کتاب حقیقت:

کتاب حقیقت (Verity) با آشنایی دو شخصیت اصلی داستان یعنی لوون و جرمی آغاز می‌شود. جرمی همسر نویسنده‌ای معروف به نام وریتی کرافورد است و به لوون پیشنهاد کاری عجیبی می‌دهد؛ از او می‌خواهد تا یک سری از آثار ناتمام همسرش را بنویسد چرا که وریتی به دلیل آسیب جسمانی‌ای که دیده دیگر قادر به نویسندگی نیست. لوون در ابتدا تمایلی به قبول کردن این پیشنهاد ندارد اما مشکلات مالی او باعث می‌شود تا برای انجام این کار به منزل جرمی و وریتی نقل مکان کند تا از یادداشت‌های وریتی استفاده کند اما در میان یادداشت‌ها، دفترچه‌ی خاطرات وریتی را پیدا می‌کند. این دفترچه، او را با شخصیت حقیقی دوریتی آشنا می‌کند. لوون تصمیم می‌گیرد این دفترچه را پنهان کند چون آشکار شدن حقیقت منجر به ویرانی جرمی می‌شد اما به مرور زمان احساسات لوون نسبت به جرمی افزایش پیدا می‌کند… اهمیت رمان حقیقت در چیست؟

این کتاب در سال 2018 منتشر شد و مانند سایر کتاب‌های کالین هوور (Colleen Hoover) با استقبال خوانندگان مواجه شد تاجایی که چندین هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. از طرف دیگر، رمان حقیقت در سال 2019 به عنوان یکی از 10 رمان برتر عاشقانه‌ توسط کاربران سایت گودریدز انتخاب شد. کتاب حقیقت، قبل از هر چیزی به عشق و اهمیت و جایگاه آن در خانه و خانواده می‌پردازد و در کنار این موضوع، ذهن مخاطب را در تشخیص میان واقعیت و خیال به چالش می‌کشاند

منبع:صفحه ی نشر مصدق

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟